Forever Young

Greyson Chance vs. Justin Bieber :DD !
Thursday 1 December 2011 . 0 word(s) .


Justin Bieber semakin lama semakin hilang ke'popular'annya. Kalau dulu, hampir 60% blog yang saya lawat mesti ada gambar si Bieber nih! Bieber, don't worry! Saya takkan kutuk awak pun. Cuma saya nak cakap yang saya tak minat awak pun!




 Budak kecikk nie punn x suke Bieber ! HAHAA !


     Sekarang ni saya tengok ramai yang letak gambar Greyson Chance. Siapa Greyson Chance? Mungkin ada lagi yang tak kenal dengan dia. Meh sini tengok gambar dia.

Ala tomeyy-2 #trademark BOBOI Maharaja Lawak ! Ahakss,

                                                            Cute je kan dia ni? But saya tak minat sangat dengan dia. Minat gitu-gitu je. Dia ni nampak macam budak kecil je kan? Memang pun budak kecil. HAHAA !
       Saya suka dengar lagu dia yang Unfriend You dengan Waiting outside the line. Saya selalu je buka lagu Waiting Outside The Lines ! Tengokk lagu blog , nie punn lagu Greyson Chance ! HEHEHH ! 

Lagu Waiting Outside Of Lines ngan  Unfriend You !Jummmm dengarr !




~TAMAT~



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post