Forever Young

OMG ! Mejar Dr. Faiz Khaleed ! !
Saturday 10 March 2012 . 0 word(s) .
           Assalamualaikum , hurmm firstly nak cite pasal , 2 hingga 4 March lepasss !
Hari tuu ari yang takbole aku lupe kenn ! hurmmmm , korang kenal tak Mejar Dr. Faiz Khaleed tuhh ? mesti ade yang tak kenal kannn , tpi MAJORITI nye ramai yang kenal kenn . . ni gambar die .

          Nak tau tak , nak tau takkk <-----------perkataan takbole blahhh .
adelah ari tu , die dtg lahh skolah aku (SMK Abu Bakar Temerloh) , ermmm mase ade lah snap sikit-2 gambar die , die tak sombong bhai , happy kot jumpe die ! hope sgt dpt jumpe die , dah lahh tak dpt b'gambar ngan die , KECEWA , HAMPA cam-2 prasaan ade , huhhhh ! redha n' pasrah je lahhhh <----wahh , ayat menikammm .
          Tgok arr gambar kat bawah ni , sempat b'gambar ngan P.A die jer , btw P.A die cun doee , jgn pikir aku LESBO eakkk , hahaa xD

CUN kenn , nape lahh aku takde dlam gambar ni , adussss :(

ensem tak ? hahah xD 

:D


yg gambar atas ni gambar mase pagi ,yg kat bawah ni gambar belah petang !
yang belah petang kiteowang dgr ceramah die ttg angkasawan bla bla bal bla bla bla bla bla bla bla bla n tak tau nak ckp pe dahhhh 

aku ngan dyba , haha sakai-2 blaka !

dyba ngan solehah :D

tyra ngan dyba , gamba dybe je lah byk , hahah kiddin meyhh :)

kak fariena ngan tyra , :D

org dgr ceramah ni main tangkap-2 gamba pulakk , APTB ==''
BTW , best lah jugak dgr die ceramah ^^

pas ceramah kiteowang merayau jap , pegi tgok event , mcm-2 event ade , 
:D
mase merayau kiteowang ape lagi , snappp je keje , satu langkah satu snap , satu langkah satu snap , 
SAKAI BELAKA , HAHAH xD 


ABS The Bestt :D

peace yawrrr xD

PORT-2 PONTENG , HAHAH xD




sampai sini lah cite aku dari ptg ni sampai malam aku buadd entry ni , huahuaa :D
Saat-2 korang tunggu kan , abis jugakkk entry aku , :)
kbyee *lambai-2
THE END ~~

                                              


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post