Forever Young

Kenangan Semalam.
Monday 5 November 2012 . 0 word(s) .

           Hai , Assalamualaikum ! Hmmm , teringat semalam : ( Sumpah best gilaa . Dah lah first time aku pergi pantai dgn kawan-kawan aku bukan FAMILY : * Balik-balik je ada org tk puas hati. Ahh pergi mampos lah mereka tu. Aku kesah hapee ? Itu HAK aku :* Hahaha dah la kena tumpang dgn budak SERI TUALANG. Perempuan tahan lagi. Ni LELAKI bhai. Hahaha. Cerdik-2 dah diaorang ni. Memakak jee pandai diaorang ni -_- Hahaha lupakan ~
          Hahahah then first time tidur dlm khemah :* Bocor pulak tu. Itu baru exstream. Hahaha betul tk ? 
          Sampai je kt sana. Cikgu daftar kan kita orang : ) Habis je daftar kitaorang berenam terus menuju kearah pantai. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , mcm klip video One Direction What Make You Beautiful : * Hahaha pun boleh . 
         Malam tu ada taklimat tentang PAINTBALL . Aku dah tahu semua ttg PAINTBALL : ) Terima kasih Abg benda ntah nama dia . Dia kelakar sgt sampai lupa nama dia . Hehehehe :-) Baru aku tahu peluru PAINTBALL tu panggilnya Pillets : ) Hahaha.
         Habis je taklimat tuu, kami pun ke khemah. Hehehe. Ngantuk boh dgr taklimat. 
Hari keesokan ada senam robik. Apa lagii ramai-2 laa buatnyaa : D Lepas senam robik tu terus ke PADANG PAINTBALL. First time pegang benda alah tuu. Nama nya MARKER GUNS :D Ada taklimat lagi bhai. 

        TEAM ABS diwakili oleh Raja Nur Aqilah Zurin Bt Raja Awang , Nur Hasanah Bt Abd. Halim , Nurul Hafawati Bt. Azmi , Farzana Amirah Bt. Khairudin , Siti Solehah Bt. Osman dan Nur Farizsyah sesat budak form 1 sekor. Hehehe :-) 

        Hmmm TEAM ABS bejaya sampai SUKU AKHIR SAHAJA : ( Sokay laa dariapa yg kalah awal tu. Wakakakakaa xD *evil laugh*
         Kawan-2 aku semua kena perluru bidat kut sampai lebam. Aku selamat nasib baik satu pun aku tk kena. Hahahah kesian jugak kawan aku tu : ( Habis je bettle rasa tk puas hati. Rasa nk main lagi je. Tapi dah kalah nak main apa lagi . Nak bawak balik peluru tuu tapi tk sempat. Wakakaka xD
         Hmmmm malam tu ada jamuan makan BBQ : D Karoeke lah tu lah. Mcm-2 lah.
Best sgt malam tuu. Ramai lah karoeke tapi suara gaya hampehh. Hahaha UDAD BUDAK SERI TUALANG. '' KOI ORANG TEMERLOH '' tuu penting :D Koi tahu aok nyanyi lahu tuu utk siapa :D
         Hahaha , last day kat sane hari AHAD :( Tak best la dah nak balik :( Hmmm. Takpe lah balik dengan KENANGAN YANG TERINDAH : * 

          Okay sampai sini je. Pjg dah aku tulis ni. Babai. Assalamualaikumm yang sudi baca entry ni :*


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post