Forever Young

BERUBAH ! ! !
Thursday, 27 December 2012 . 0 word(s) .
           Assalamualaikummmmmmm, hadoii sejak dua menjak ni selalu ngantuk awal -.- Aku sendiri pun tak tahu punca. Al maklum lah  '' MUSIM PERSEKOLAHAN '' dah nak START ! ! ! Alahai, aku benci semua tu. Tengok lah nanti semua BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH,BERUBAH, BERUBAH, BERUBAH. Hahaha banyak kan ?
            2012 akan, 2013 terjadi semua yang aku benci -.- Aku sorang je yang paham ni. Kalau ada orang yang paham tu, dia memang terer lah :p Haish, aku taknak tengok 2013 :( Tolong lah aku tak sanggup tengok semua tu. Sakit hati, dengki <--- Aku benci semua tu. BENCI !!!! Aku taknak pun ada perasaan tu. Ya Allah :(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post