Forever Young

Tadi hmmm...... Sedih :(
Saturday 29 December 2012 . 0 word(s) .
             Assalamualaikum, hmm hai not in mood but still nak tulis entry :( Shitnya, firasat aku semuanya betul -.- Kenapalah, aku pindah kelas ? Eh no no no ''TURUN'' kelas. Baru betul. Malu sia. Hmm, kelas 3 Cempaka ? Black list kut nama kelas tu. 
             Macam mana lah aku belajar dalam kelas tu nanti ?  Dapat ke aku belajar dalam suasana kelas macam harommm tu ? Sumpah ni memang NIGHTMARE yang paling teruk. Kelas aku budak-2 semua macam ................................................. tut. Alahai, dapat ke aku belajar ? Ya Allah, menyesalnya aku. Kecewa gilaaa. Dah la aku dgn Farzana je budak Dahlia yang turun kelas Cempaka tu. Yang lain tu bersepah ada yang ke Teratai :(
            Tapi, mungkin ada hikmah disebaliknya. Mungkin Allah nak aku berdikari sendiri. Tak boleh asyik nak ikut kawan je. Yaaahh, aku kena barusaha kalau nak berjaya. Hahaha.
            Tadi aku dengan Farzana dah berjanji nak belajar betul-betul dgn bersungguh-sungguh untuk dapatkan 8A. Aku dengan Farzana akan lawan budak kelas depan. Haha yeah that my janji. Siap duduk depan lagi kau. Hope sangat tempat yang aku duduk kat dalam kelas tu membawa berkat pada aku.
            AKU ADA AZAM BARU ! NO MORE TWITTER FOR 2013, NO MORE GOSSIP FOR 2013, NO MORE ONLINE FOR 2013, NO MORE STALKING FOR 2013 and NO MORE CRUSH FOR 2013. 2013 AKU NAK BERUBAH. AKU HARAP 2013 MENJADI TAHUN YANG PALING INDAH BAGI AKU. IN SHAA ALLAH :D AKU NAK 8A. AKU TAK NAK KECEWA MAK BAPAK AKU LAGI MACAM TADI :( 

          Hmmm, lupakan yang lepas. Mulakan yang baru. Buang yang keruh ambil yang jernih. 2013 buka buku baru. Lantak la apa org nk kata. Yang penting aku nk belajar sungguh-sungguh. Aku harap aku ingat apa yang aku tulis. Ya Allah :) Okay gtg Assalamualaikum.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post