Forever Young

OMG, can't wait for ONE DIRECTION MOVIE IN 3D ! xx
Wednesday, 13 February 2013 . 0 word(s) .
          Goshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, OMG OMG OMG OMG rasa nak rendam muka dalam baldi yang dipenuhi dengan AISSSSSSSSSSSS. Opsss, undur balik undur balik. Lupa bagi salam. Assalamualaikum and Hai peeps. Warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Tak percayaaaa. Tengok ni.
Tak sabarnyaaaa. 30 AUGUST niiiiiiiiiiiiiiiiiii. Eh kejap PMR bila ea? -.- Jangan cakap areaarea tu lah. Dah agak. Melepas lah aku nak tgk kat Theaters. Shitnyaa. Baru berangan nak tgk reramai kat panggung. Mesti ramai DIRECTIONER kat sana :'( Oh God, jeles nyaaa. Tapi tapi tapi, nak pergi. Harap lah minggu balik :( Amin. Ya Allah. Jgn lah pulak tak balik. Nak menagis kut rasa. Bagaikan aku terlepas satu benda yang PENTING :( Hmmm sadlife - nyaa. Aduhai, firasat aku ckp minggu tu tak balik :( Tak berani aku nak tgk kalender. Ya Allah.
Okay gtg :( Assalamualaikum. Byee. xx


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post