Forever Young

One month till PMR! Gaaaaahhh
Sunday 1 September 2013 . 0 word(s) .
       Assalamualaikum! Haish pejam celik pejam celik dah 8 bulan berlalu dan dan tinggal 1 bulan untuk study for PMR. Ahhhhhh macam tak percaya. Sumpah rasa tak bersedia langsung plus takut plus ahh macam macam lah. Hmmmm sabar je lah.
       Tapi kan boleh ke aku dapat apa yang aku target tu. sumpah aku takut sgt. Aku pegang buka sepanjang masa kat asrama. Tapi aku takut aku tak dapat apa yang aku target. Haish its okay qila. Kita perlu ada D.U.I.T. D for Doa. U for Usaha. I for Ikthiar. T for Tawakal. Inshaa Allah apa yang dihajatkan mungkin tercapai. Amin. Sesiapa yang terbaca entry ni doadoa kanlah saya ye semoga mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR. Amin.
         Okay gtg. Bye. Assalamualaikum. Xx 😉🙏😄


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post